BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI | FAQ

Kur es varu pārbaudīt, kad pasūtījumu ir plānots piegādāt?

Jūs šo informāciju saņemsiet līdz ar pasūtījuma apstiprinājumu e-pastā vai SMS. Neskaidrību gadījumā rakstiet mums uz veikals@atlaidem.lv

Cik ilgi mans pasūtījums var kavēties?

Pasūtījumu pieaugumu svētku laikā, piegāde var kavēties līdz 5 darba dienām. Tas ir svarīgi. Klientu pieprasītākie pakomāti konkrētā lokācijā var būt pārpildīti, tāpēc to piegāde var kāvēties līdz pat 5 darba dienām.

Kā iespējams norēķināties par pirkumu?

Par precēm Jūs varat norēķināties sev ērtākajā veidā: 

> Veikt apmaksu par precēm ar debeta vai kredītkarti - VISA, MasterCard, Maestro, ar drošu pirkumu internetā maksājuma iespēju.

> Veikt apmaksu ar tiešo maksājumu no savas bankas - Swedbank, SEB, Luminor, Citadele u.c.

> Saņemt rēķinu un veikt apmaksu ar manuālu pārskaitījumu uz bankas kontu.

> Saņemot rēķinu un veikt apmaksu skaidrā naudā uz vietas veikalā preces saņemšanas brīdī.